Veelgestelde vragen.

Heb je een vraag over onze webshop, wax en slijpservice of clinics kijk dan eens naar de veelgestelde vragen hieronder.

Voor advies, hulp en vragen over onze producten, wax en slijpservice en clinics stuur je ons een berichtje via email, WhatsApp of Facebook Messenger.

Voor telefonisch contact stuur je ons een bericht met daarin jouw telefoonnummer. Wij nemen z.s.m. contact met je op!

Webshop.

Verzending

Hoe snel wordt mijn pakket bezorgt?

Wij proberen je pakketje zo snel mogelijk te verzenden. Je pakket wordt altijd binnen 2 tot 5 dagen bij jou thuis of bij een PostNL pakketpunt bezorgt, tenzij anders aangegeven. Tijdens het afrekenproces kun je zelf kiezen waar, op welke dag en op welke tijd je jouw pakket bezorgt wilt hebben.

Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Als je heel veel haast hebt bij je bestelling, stuur ons dan een berichtje via WhatsApp of Messenger met de knop rechts onderaan deze pagina, soms kunnen we zelfs regelen dat je pakketje de volgende dag al bezorgt kan worden.

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn pakket wordt afgeleverd?

Ja! Je kunt tijdens het bestelproces aangeven waar en wanneer je je pakketje geleverd wilt hebben.

Kan ik mijn pakket bij een PostNL Pakketpunt laten afleveren?

Ja! Je kunt tijdens het bestelproces aangeven waar je je pakket wilt laten afleveren: op jouw adres of bij een PostNL pakketpunt naar keuze.

Wordt mijn pakket bij mijn buren afgeleverd als ik niet thuis ben?

Normaal gesproken wordt jouw pakket bij je buren afgeleverd als jij niet thuis bent. Als je dat liever niet hebt, dan kun je dit tijdens het bestelproces aangeven (+ €0,50). Een andere optie is dat er een handtekening gezet moet worden voor ontvangst (+ €0,50). Omdat je bij ons je bezorgdag en tijdstip kunt kiezen is de kans dat je wel thuis bent tijdens de bezorging natuurlijk al een stuk groter!

Wat zijn de verzendkosten

Vanaf €50,- rekenen wij geen verzendkosten. Onder dat bedrag vragen wij €4,95 per verzending. Tijdens het afrekenproces kun je tegen een meerprijs kiezen voor extra opties: avondbezorging (+€1,50), alleen op uw adres (+€0,50), handtekening voor ontvangst (+€0,50).

Retourneren, garantie & klachten

Mag ik mijn pakje retourneren?

Toch bedacht? Geen probleem!
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice(at)waxlikeapro.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Download hier ons modelformulier garantie en retour

Wanneer heb ik recht op garantie?

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Ik heb een klacht wat moet ik doen?

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice(at)waxlikeapro.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wax en slijpservice.

Onderhoud

Hoe werkt het?

Het concept.

  • Wij werken alleen op afspraak. U spreekt af wanneer het u en de materiaalman goed uitkomt. Dus niet alleen tijdens kantoortijden!
  • Uw materiaalman kan u adviseren over de juiste beurt.
  • Uw materiaal is altijd binnen 1 week klaar en in overleg kan het soms zelfs de volgende dag!
  • U kunt met PIN of contant afrekenen bij afhalen.

Bij welk adres kan ik mijn ski's en/of snowboard afleveren?

Groningen

Bedumerstraat 11b, 9716 BA, Groningen

email: maxvantoledo(at)skilikeapro.nl

Utrecht

1e Daalsedijk 153, 3513 TD, Utrecht

email: avidewinter(at)skilikeapro.nl

Welk pakket kies ik?

Wij adviseren u graag over het beste pakket voor uw ski of snowboardmateriaal. Hieronder leest u meer over de verschillende beurten.

Kinder: maximaal 130 cm ski’s of snowboard

Basis: Normaal onderhoud, het materiaal is regelmatig (na elke skiweek) geprepareert en er zijn geen beschadegingen en roest.

Plus: Normaal onderhoud, het materiaal is regelmatig (na elke skiweek) geprepareert en er zit roest op de kanten en/of er zijn (kleine) beschadegingen in het belag.

Compleet: Groot onderhoud, het materiaal is niet regelmatig onderhouden en/of bevat roest op de kant en/of (kleine) beschadegingen in het belag. Bij deze beurt wordt ook het belag schoongemaakt door meerdere keren in te waxen, waardoor het belag weer beter wax opneemt en dus langer goed blijft glijden.

Clinics.

Clinics

Komen jullie echt bij mij thuis?

Ja!

De meeste mensen prepareren hun ski’s en snowboard(s) thuis. Omdat wij naar jou toekomen, kun je in jouw eigen omgeving perfect leren hoe je ski en snowboardmateriaal het beste kunt prepareren voor de wintersport.  Wij nemen het benodigde materiaal mee. Als u het graag met uw eigen materiaal leert, dan is dat natuurlijk geen probleem.

Het kan niet bij mij thuis, kan ik ook naar jullie toekomen?

Ja, dat is mogelijk!

U kunt bij ons langskomen in onze werkruimte in Utrecht! Neem even contact met ons op als je hier gebruik van wilt maken.

Wat zijn de kosten van de clinics

Wax en slijpclinic tot maximaal 4 personen: €90,- + 30km gratis voorrijkosten.

Wax en slijpclinic voor groepen: €150,- + 30km gratis voorrijkosten.

Wax en slijpclinic gevorderden: €40,- per uur + 30 km gratis voorrijkosten.

Voorrijkosten: €0,40 per kilometer vanaf 1e Daalsedijk 153 in Utrecht. Dit wordt met Google Maps gemeten.

Avi en Max, de mannen achter Wax Like a Pro helpen je graag verder!
Of je nu advies nodig heeft welke wax je het best kunt gebruiken of een vraag heeft over één van onze producten of diensten, je kunt altijd bij ons terecht!